• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS/FT: Tag Heuer 200 Meter Diver PVD beater önskar ny husse [SÅLD]

_robban

Cartier
2-Faktor
Har en skönt pantinerad PVD Tag Heuer quartz här hemma som inte får den kärlek längre som den förtjänar.
PVD med guld detaljer, batteri bytt nyligen men inte trycktestad efter byte. Länk och boett är slitna och nötta men inget extremt dvs patinerad :)

Korrekt benämning torde vara TAG HEUER 200 Meter Diver, har ett Swiss Made #955.114 quartz verk i sig
Ref. 980.029B, 1000 Series submariner style watch kallas den för på nätet vad jag kan se.

Lite snabba bilder på min tagna nu i morse

Photo%202013-05-24%2006%2059%2054.jpg

Photo%202013-05-24%2007%2000%2040.jpg


[SÅLD] Pris 1500 hem till dig i brevlådan i vadderat kuvert [SÅLD]
Byten kan vara av intresse och kan max lägga 5kkr upp, det mesta av intresse.

Frågor, kommentarer eller tankar i största allmänhet - bara hör av dig via PM eller epost
//Robert
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Billigt eller ej, säljer den för samma som jag fick tag i den för. Kollade lite snabbt och såg att någon annan gått för ~200 usd men hej jag kanske kollade helt snett.
Huvudsaken att den kommer till en glad ny användare som kan sporta den för hemma hos mig blir den bara liggande
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Tjenare OBRKV, såg ditt PM, och ni andra - den är nog att betrakta som såld för om inte Jonaz tar den som tänkt så har jag ett par st på kö redan
//Robert
 
Topp