Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

FS: Glycine KMU 48 PVD *Såld*

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av the quiet man, 12 februari 2013.

1. the quiet man
    Trådstartare

the quiet man Friends of KS

Från:
    Västerås
    Köpte denna för att testa om pvd behandlingen skulle hindra min nickelallergi men så var icke fallet så denna får vandra vidare.
    Stor är den men tack vare att den är ganska tunn så bärs den mindre än sina 48mm.
    Innanför glasbaksidan gömmer sig ett handjagat ETA 6497. Vad jag kan se finns inga märken på varken det svarta caset eller de båda glasen. Medföljer träbox, bandbytarverktyg samt ett svart Zulu från Singular.
    Pris: 2500:- plus ev frakt.
    Jag och klockan finns i Västerås.

Frågor? Pm:a

Bifogade filer:

2. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Re: FS: Glycine KMU 48 PVD

Den där är sjukt cool! Har haft en likadan fast i stål. Riktigt bra klocka, bra pris också!

3. Viggen

Viggen Guest

Förbannat också!!!! Hade jag inte spenderat pengarna på klockan jag har beställt, så hade jag slagit till på denna omedelbart. :(

4. Buck

Buck Torpare

Du har pm !

5. the quiet man
    Trådstartare

Från:
    Västerås

OHPF

6. wwjbd

wwjbd Bonde

Från:
    Bästkusten
    Re: Sv: FS: Glycine KMU 48 PVD

Riktigt läcker! Ångrar sig köparen hugger jag den gärna! :mrgreen:

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

7. the quiet man
    Trådstartare

Från:
    Västerås

Såld!!
    Tack till köpare och KS för annonsplats.

Sjöö Sandström Royal Straps