• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Helson Sharkmaster 600 *Såld*

JohanHLM

Rolex
Säljer denna Helson Sharkmaster 600 som nyligen hittat hem till mig vis en forummedlem.
Anledningen till försäljningen beror helt enkelt på att jag gjort ytterligare klockköp och denna kommer då troligtvis inte användas så flitigt.
Den är i mycket fint skick och endast använd under någon/några veckors tid. Certet är stämplat 17 november 2012.

Måtten ligger på 44mm utan krona, likväl 44mm lugg till lugg, knappt 15mm hög och med 24mm luggar. Eta-verket (2824-2) fungerar perfekt. Vattentät till 600m enligt Helsons specifikationer.

SuperLuminova även på bezeln som är av safir. Kommer med alla originalprylar såsom Helsonlåda, garantikort, meshlänk (+ extension piece samt extra dykspänne), oanvänt isofrane-liknande svart gummiband från Helson, oanvänt orange tropic-liknande gummi, bandbytarverktyg samt lite extra bandstift.

Bilder tagna av föregående ägare:






Pris: 5000:- inkl. rekommenderad frakt!

Skicka ett PM vid ev. frågor!

/JohanHLM
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    260.4 KB · Visningar: 543
  • image.jpg
    image.jpg
    227.3 KB · Visningar: 548
  • image.jpg
    image.jpg
    281.1 KB · Visningar: 551
  • image.jpg
    image.jpg
    133.7 KB · Visningar: 552
  • image.jpg
    image.jpg
    270.6 KB · Visningar: 548
  • image.jpg
    image.jpg
    995 KB · Visningar: 548

JohanHLM

Rolex
Re: FS: Helson Sharkmaster 600

Du behöver inte vara orolig. Jag har precis snackat med Pohlman och sommaren kommer i år också så det är bara att slå till!
 

JohanHLM

Rolex
Re: FS: Helson Sharkmaster 600

Har du någon Seiko SKX eller en iPad över kan jag tänka mig det som dellikvid. :)
 

JohanHLM

Rolex
FS: Helson Sharkmaster 600

iPad är införskaffad och därmed inte aktuellt som delbyte.
Har fått några bytesförslag och bud men den finns fortfarande kvar till försäljning.
Är i första hand ute efter att sälja den utan inbyte så skicka ett PM med bud om du är intresserad :D
 
Topp