• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Kronosdykare med uppgraderat verk - SÅLD!

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Inga konstigheter, en bakad kronos med ett uppgraderar eta-kvartsverk av den typ som sitter i cwc. Tickar på som den skall och verkar tät då den har blöts ned utan tecken på läckage. Boetten mäter 42 mm utan krona och är helt mattborstad. Skruvkrona och skruvat boettlock.

Tänkte mig 500kr plus frakt.

DSC01567_zps5d4c8992.jpg


DSC01569_zps2a778750.jpg
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Jag behöver en klocka att ha i en låda på vinden ;)

Är den inget för mig så halkar den ut här igen. Det har ni mitt ord på :)
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Tack! Jag har egentligen ingen aning om vad jag köpt, mer än det jag ser på bilden. Verkar vara ett stort sug efter dessa.
 

Andrew

Cartier
I det här fallet är det väl så? Oavsett får jag sluta skriva i denna tråd känns det som. Klockan är ju såld...

Jag ville bara tipsa var de som missade din klocka kan köpa en egen.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Andrew skrev:
I det här fallet är det väl så? Oavsett får jag sluta skriva i denna tråd känns det som. Klockan är ju såld...
Ytterst kladdigt, men du har fel. Jag ljuger inte i annonsen, verket är uppgraderat. Vet du vilka verk det handlar om eller handlar allt om den polisiära verksamheten du bedriver? Jag bygger iofs resonemanget på att de inte bytt verktyp sedan min tillverkades.
 

Andrew

Cartier
@Aurum

Snälla nån, jag är inte nån polis... Nån förbannad vanföreställning som spridits de senaste veckorna. Kolla min trådhistorik om du inte tror mig. Helt barockt! Jag är en ganska trevlig herre om jag får säga det själv. Ville som sagt tipsa de som missade och verkade besvikna att de kunde köpa en åtminstone till det yttre identisk klocka. Grattis till försäljningen.
 
Topp