• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad FS: Lagonda manuell subsekund - PRISBUMP

Camo00

Patek
Den här skönheten får ingen handledstid alls då jag köpt på mig för många som vanligt...

Tavlan skiftar snyggt i färgen vilket är svårt att fånga på bild. Glaset är lite repigt men det är ju lätt polerat. Boetten har också spår av användning med rätt ytligt. Jag har noll koll på modell, år, historia eller servicehistorik... :)

Funktion: Den fungerar bra! Mätte tiden senaste dygnet och då låg den på +-0 sekunder vid normal användning! EDIT: Ett halvt dygn senare har den bara legat och då tappat ca 20 sekunder.
Krona/uppdrag fungerar bra tycker jag. Den har bra gångreserv; mer än ett dygn. EDIT: Den har nu gått 34 timmar sen jag drog upp den!

Urverk: Jag har inte ens öppnat den här, då det känns onödigt att sabba ett urverk som går så bra. Om intresse finns kan jag öppna den och kolla vilket urverk som sitter i...

Storlek: 40x35 mm, 18 mm lugs.

Nytt Pris: För den här skönheten vill jag ha 300:- skickat, och vi kan gärna diskutera vilket band som följer med, jag har massor... :)

Öppet köp, såklart, om Du inte är nöjd! Frakten delar vi på?

/ Calle

IMG_1612_zps7cc9c904.jpg


IMG_1613_zpsd569b0b6.jpg


IMG_1615_zps0d7537be.jpg


IMG_1616_zps6dd62d55.jpg
 
Topp