• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Mesh 22mm

Dalomo

Rolex
2-Faktor
OBS, tillbaka skickat. Ej längre till salu.

Tja,

Tänkte kolla om någon är intresserad av ett mesh som passar 22mm luggar? Annars får det åka tillbaka till strapcode där jag köpte det.

Helt nytt, endast testat då jag kom fram till att det tyvärr var irriterande för litet på mina 18,5-19cm handleder. Det är 155 mm som längst. 3,7 mm tjockt. Skulle någon sitta på ett lite längre är jag intresserad av byte eller köpa.

450kr ink brev porto. Det är vad jag betalade för det.
 
Re: FS: Sharkmesh 22mm

Dalomo skrev:
Tja,
Funderar på meshet till i morgon.
Granger
Tänkte kolla om någon är intresserad av ett sharkmesh som passar 22mm luggar? Annars får det åka tillbaka till strapcode där jag köpte det.

Helt nytt, endast testat då jag kom fram till att det tyvärr var irriterande för litet på mina 18,5-19cm handleder. Det är 155 mm som längst. Skulle någon sitta på ett lite längre är jag intresserad av byte eller köpa.

450kr ink brev porto. Det är vad jag betalade för det.
 

Ricrob

Patek
Re: FS: Sharkmesh 22mm

Ska man vara petig så är inte det där ett sharkmesh, då det har "rör" i ändarna. Vanligt mesh helt enkelt
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Re: FS: Sharkmesh 22mm

Ricrob skrev:
Ska man vara petig så är inte det där ett sharkmesh, då det har "rör" i ändarna. Vanligt mesh helt enkelt

Sorry, trodde det hade med hur grovt det var. Hur som haver, se bild helt enkelt.
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Granger9050 skrev:
Dalomo skrev:
Tja,
Funderar på meshet till i morgon.
Granger
Tänkte kolla om någon är intresserad av ett sharkmesh som passar 22mm luggar? Annars får det åka tillbaka till strapcode där jag köpte det.

Helt nytt, endast testat då jag kom fram till att det tyvärr var irriterande för litet på mina 18,5-19cm handleder. Det är 155 mm som längst. Skulle någon sitta på ett lite längre är jag intresserad av byte eller köpa.

450kr ink brev porto. Det är vad jag betalade för det.

Vad sägs? Sugen?
 
Topp