Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

FS: Omega Seamaster PloProf 1200 OHPF

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av leben, 10 april 2013.

1. leben
    Trådstartare

leben El Patrón

Är inte helt säker på att jag ska skiljas från den men den har fått mindre och mindre tid på armen senare tid.

Det är en ref 224.30.55.21.01.001 från 2009 med Omegas mycket trevliga 8500verk. Gångreserven är ca 60 timmar.

En redig pjäs på 55x48mm men känns faktiskt inte så enorm eftersom länken är integrerad.

Klockan går utmärkt och har inga större märken, men spår av deskdiving finns naturligtvis.

Klockan säljs med allt som kom med från butik. Box (i neopren), cert,extra länkar m.m.

Medföljande armband är original mesh samt även original svart gummi samt oranga gummi. Dessa är kortade men kommer passa de flesta handleder utmärkt eftersom du kan reglera längden med dykarförlängningen i låset. Min handled är ca 18 cm och där sitter de utmärkt.

Klockan finns i Stockholm.
    Betalning till mitt konto (många referenser finns).
    Kan skickas med postens värdepaket efter mottagen betalning.

En fantastisk recension av just min klocka är gjord av Tomas:
    viewtopic.php?f=3&t=510

Är för tillfället inte intresserad av byten.

Pris: 38.000

Lite bilder:

2. leben
    Trådstartare

leben El Patrón

Re: FS: Omega Seamaster PloProf 1200

Glömde skriva att jag tog ett värderingsintyg från Rob Engström i julas samt att nypriset på den numera är 70tkr och drygt 2tkr styck för gummit......

3. Vevaren

Vevaren Friends of KS

Från:
    Solna
    Re: Sv: FS: Omega Seamaster PloProf 1200

Alltså den är så Brutal! Ge mig 40k så köper jag den direkt och betalar 2k i överpris!

Lycka till med försäljningen.

------------
    The Winder

4. leben
    Trådstartare

leben El Patrón

Re: Sv: FS: Omega Seamaster PloProf 1200

Hehe. Tackar!

5. leben
    Trådstartare

leben El Patrón

Re: FS: Omega Seamaster PloProf 1200