• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes FS: Omega Seamaster Professional

--- OBS! Klockan är såld - tack till Klocksnack och Sebastian ---

Hej allesammans !

Då var det dags att flippa en ny klocka, denna gång min Omega Seamaster Professional "James Bond's Choice" med refnr 2531.80.00. Omega kaliber 1120. Uttagen av mig hos AD i februari år 2006 och fullservad samt polerad av Omega i Schweiz för två år sedan - inte använd sedan dess så klockan är i fenomenalt skick. Klockan har legat mestadels i samlingen sedan ny, så färgen på bezel, visare och tavla är i nyskick och inte blekt av ljuset såsom annars är vanligt förekommande. Gångavvikelsen efter 24 timmar på min handled ligger på +6 sekunder.

Fullständig dokumentation (bl.a från fullservicen och tidigare garantiåtaganden) ingår liksom International Warranty-, Pictograms- och Chronometer-korten. Ytter- och innerbox. Observera dock att länk inte ingår, klockan levereras med NATO-remmen på bilderna.

Pris: 10,9k inkl. försäkrad frakt inom rikets gränser efter avlagd betalning till bankkonto.

Massor med referenser.

Vänligen
Forumets undersköterska

--- OBS ! Klockan är såld, tack till Klocksnack och Sebastian ---
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    98.1 KB · Visningar: 1,820
  • image.jpg
    image.jpg
    320.7 KB · Visningar: 1,696
Topp