• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Omega Speedmaster "First Omega In Space" SÅLD

emil74

Omega
Hej

Till salu fullset Omega Speedmaster "First Omega In Space" numrerad utgåva. Uttagen från svensk AD 2012-10-25. Jag är andra ägaren och köptes av mig från en säljare på TTT. All dokumentation finns, inner och ytterbox, instruktionsböcker och cert. Inkluderar även två stycken racingband från Rios i priset.
Storlek: 39,7 mm, luggbredd: 19 mm

Baserad på Omega Speedmaster Professional. Denna modell saknar kronskydd för att efterlikna 60-talets modeller. En utmärkt klocka för de som önskar nästan ny manuell Speedmaster med vintagelook.
Klockan är i så gott som nyskick och har inga spår av användning förutom att det syns att bandet att jag burit klockan. Inga repor på glaset eller runt boetten. Den går utmärkt.
Jag säljer klockan eftersom det har blivit andra klockinköp efter denna. Den är underbar men får helt enkelt för lite handledstid.

Nypris: 37900 kr

Mer bilder kan tas vid intresse.

Läs också ==>
http://www.omegawatches.com/gents/speed ... a-in-space
http://www.hodinkee.com/blog/2012/5/3/a ... ega-s.html

Ring eller mejla mig vid eventuella frågor.

Mvh

Emil

SÅLD
 

Bilagor

  • Omega.jpg
    Omega.jpg
    20.1 KB · Visningar: 1,201
Topp