• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Omega Timecomputer I - TC1 - SÅLD!!!

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Trycker ner den lite till....kämpa på!!

Denna får i princip ingen handledstid, så då är det lika bra att skicka vidare. Otroligt sval dinka i guld, komplett med magneten i låset och fungerar perfekt. Tillverkad 1973 -isch!

Ett tryck på knappen visare tiden i ca 3 sekunder, håller man in knappen visas sekunderna tills man släpper.....monkey easy!

Halar man fram denna i baren på Golden Hits....ja då är det klart...inge lip.....inge snack.....utgång=hemgång!!!

Slumpas bort för 5200:- eller vettigt bud. Inga byten tack...jag måste downsize...svångremmen dras åt.....
 

Bilagor

  • Picture1927.jpg
    Picture1927.jpg
    52.1 KB · Visningar: 885
  • Picture1928.jpg
    Picture1928.jpg
    62.8 KB · Visningar: 870
  • Picture1930.jpg
    Picture1930.jpg
    63.6 KB · Visningar: 866
  • Picture1931.jpg
    Picture1931.jpg
    64 KB · Visningar: 868
  • Picture1932.jpg
    Picture1932.jpg
    69.5 KB · Visningar: 875

Wi

NLA
2-Faktor
Re: FS: Omega Timecomputer I - TC1

Guld på stål?
Jag ser gärna någon bild där skärmen visar tid.

edit. passar handledet på x cm?
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Re: FS: Omega Timecomputer I - TC1

Visst, rookie av mig...guld på stål. Det står under klockan att bezeln är av 14 K, men lite svårt att avgöra exakt var den börjar och slutar :) Min är en guldplätterad version...den fanns även i 18K...rätt galet!

Jag kör klockan på höger som är 18 cm....ska försöka ta en bild med displayen tänd och lägga upp....så fasligt svårt då den endast är upplyst i ca 3 sek.....
 

Wi

NLA
2-Faktor
Re: FS: Omega Timecomputer I - TC1

Davvan skrev:
Visst, rookie av mig...guld på stål. Det står under klockan att bezeln är av 14 K, men lite svårt att avgöra exakt var den börjar och slutar :) Min är en guldplätterad version...den fanns även i 18K...rätt galet!

Jag kör klockan på höger som är 18 cm....ska försöka ta en bild med displayen tänd och lägga upp....så fasligt svårt då den endast är upplyst i ca 3 sek.....

Tackar..Kan verkligen vara av intresse, måste bara kolla om klockkontot tillåter fler köp
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Re: FS: Omega Timecomputer I - TC1

Det är ju snorbilligt........dags att köksnedgradera.......köksluckor är för mesar :D
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Re: FS: Omega Timecomputer I - TC1

40 mm bred ink knappen och 30-35 mm hög...beroende hur man mäter.....ink eller exl integrerade länkbitarna....
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Re: FS: Omega Timecomputer I - TC1 - nytt pris

Börjar tappa tron på mänskligheten snart........vad är ni för ena kompisar!!!!!!!!
 
Topp