• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad FS Orient Millenium FD0E001W

Lage

Omega
Hej,

Den här blev efter två veckor bara liggande. Kanske är någon annan intresserad?

Det är alltså fråga om en Orient Millenium FD0E001W - den har figurerat i ett par trådar här på forumet*. Likt andra köpte jag min från Discountwatchstore tidigare i år.

Klockan har diametern 40 mm och en 22 mm-länk med matta och polerade partier. Skicket är bra. Jag utgår från att det finns swirls här och där på den men hittar ingenting på boetten när jag letar. Länkens matta centerpartier (och även någon ytterbit) har märkligt nog på en del länkar börjat se nästan lite polerade ut, vilket jag antar på något sätt beror på deskdives. Mest syns det på tolvsidan av länken (se sista bilden där det ser ut som skuggor på mittpartierna, övriga skuggor är dock bara skuggor).

Låda, alla länkbitar, handbok och garantibok finns kvar.

Pris: 700 kr.

* Se t.ex. Seikoman87:s recension här: http://www.klocksnack.se/threads/liten-review-orient-millenium.2900/

Mraj6Ai.jpg

SuW6fp5.jpg

IQElpHM.jpg

kMaqYUJ.jpg
 

Lage

Omega
Här måste jag tyvärr göra kön besviken: Seikoman87 högg som en kobra och jag betraktar affären som avslutad.

Att det skulle vara sådant sug efter den här. Kan ni inte titta på min annons om en GS SGBX061 i stället? ;)
 
Topp