Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad FS Orient Millenium FD0E001W

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Lage, 4 juni 2013.

1. Lage
    Trådstartare

Lage Bonde

Hej,

Den här blev efter två veckor bara liggande. Kanske är någon annan intresserad?

Det är alltså fråga om en Orient Millenium FD0E001W - den har figurerat i ett par trådar här på forumet*. Likt andra köpte jag min från Discountwatchstore tidigare i år.

Klockan har diametern 40 mm och en 22 mm-länk med matta och polerade partier. Skicket är bra. Jag utgår från att det finns swirls här och där på den men hittar ingenting på boetten när jag letar. Länkens matta centerpartier (och även någon ytterbit) har märkligt nog på en del länkar börjat se nästan lite polerade ut, vilket jag antar på något sätt beror på deskdives. Mest syns det på tolvsidan av länken (se sista bilden där det ser ut som skuggor på mittpartierna, övriga skuggor är dock bara skuggor).

Låda, alla länkbitar, handbok och garantibok finns kvar.

Pris: 700 kr.

* Se t.ex. Seikoman87:s recension här: http://www.klocksnack.se/threads/liten-review-orient-millenium.2900/

2. calzone

calzone Biskop

tar den !

Vintage92 och Charles_ gillar detta.
  3. oscaroscar

oscaroscar Präst

Fan va snabb du var.
    Backar han så tar jag den! :D

Seikoman87 gillar detta.
  4. Lage
    Trådstartare

Lage Bonde

Haha, ja, det verkar som att jag var för billig. :)

5. calzone

calzone Biskop

Jag tänkte faktiskt i 3 sekunder innan jag skrev inlägget :angel:

6. Tuff

Tuff Stadsbo

Ställer mig i kö....

Seikoman87 gillar detta.
  7. Camo00

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö
    Om alla andra tre backar så PMa mig... :(

Seikoman87 gillar detta.
  8. Donkii

Donkii Catch me if you can!

Från:
    Östersund
    Haha, funny!

9. Lage
    Trådstartare

Lage Bonde

Här måste jag tyvärr göra kön besviken: Seikoman87 högg som en kobra och jag betraktar affären som avslutad.

Att det skulle vara sådant sug efter den här. Kan ni inte titta på min annons om en GS SGBX061 i stället? ;)

Sjöö Sandström Royal Straps