• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Oris diver date

oscaroscar

Panerai
Köpt i december 2011 av förra ägaren, kommer i box med papper.
Går som den ska. Tecken på användning under året men inget utöver det vanliga. (swirls/hairlines/repor, inga djupa hack)
Har både originallänk samt original-gummiarmbandet (något kortat, men jag själv har aldrig kortat det då mina handleder är tunna)

I övrigt så är det en grym klocka. Ruskigt gedigen länk, älskar att sitta och kolla på den på min handled. Tyvärr så måste den bort då behöver pengarna för annat

För bilder, skicka er mejl i PM så mejlar jag över färska bilder i dagsljus! =)

(det är denna klockan, lånad bild)
http://www.google.com/imgres?um=1&hl=sv ... =123&ty=60
 
Topp