• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS/OT Sinn U2 S *Såld*

m_s

Patek
2-Faktor
En riktigt fin Sinn U2 S i nyskick till salu!

Denna får lämna tidigare än väntat, men nytt skoj hägrar på horisonten.

Köpt 2011 från svensk AD (jag är andra ägaren) och är fullset++ med svart original länk, 2 st kortade svart originalgummi (2 olika storlekar), vitt okortat originalgummi samt stora svarta viklåset för gummiband. Medföljer även rese/service-väska.

Grym tool/survival-watch gjord i ubåtsstål, TEGIMENT behandlad yta och även denna svarta version har vad Sinn kallar Black Hard Coating vilket gör den extremt tålig. Vattentät till 2000M, klarar från -45C till +80C utan att imma igen.

Nytt lägre pris 13.000:-

Vid byten kan det mesta vara intressant! Släng iväg ett PM med förslag

Referenser finns - Klockan och jag bor i Stockholm.

sinnU2_zps64ab289f.jpg


sinnu2-1_zpsfeabcd67.jpg


ps. bilder lånade från föregående ägare
 

m_s

Patek
2-Faktor
Re: FS Sinn U2S *prisbump*

Prisbump - Grym dykare till kanonpris nu! Nypris enbart klockan 31.400:-
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Re: FS/OT Sinn U2 S *OHPF*

Betalning utförd, känner mig dock lite svart nu, får leta efter nått vackert i ss med vit tavla

DSC05016_zps4c8488ed.jpg
 
Topp