• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS Rolex Explorer 1016 NYTT PRIS! SÅLD!!!!!!!

Preklin

Omega
Säljer min 1016 från 1975 som är i bra skick.
Tavla och visare är i ypperligt skick. Boett och länk visar prov på bruksspår. Länken är en 78360 med 580 länkbitar och har inte oväntat lite stretch i sig. Glaset byttes på Rob E i höstas. Gångavvikelsen ligger på
ca +4 sek/dygn men jag har ingen vetskap om servicehistoriken. Hör gärna av dig om du är intresserad och fler
bilder kan skickas om så önskas.

Pris: 37,5k

Tack för titten.

1AbyjJT.jpg



 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Fin-fin, men fel tidpunkt för mig, tyvärr!
Skulle gärna kopmplettera samlingen med en sådan.

(sorry för kladd, men se det som en BUMP/uppmaning till andra att köpa denna fantastiska klocka!)
 
Topp