Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sista chansen att rösta! Röstningen stänger 23:59 idag.

Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

FS Rolex GMT 16710 SÅLD!!

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Isac85, 8 februari 2013.

1. Isac85
    Trådstartare

Isac85 Bonde

Lägger upp den i ny annons med nya bilder och lite mer info.

Klockan i fråga är alltså en mycket fin GMT från 1990.

Klockan är köpt av mig hos en välkänd säljare på VRF och chrono24 som även har en fysisk butik i Italien

Klockan är enligt honom servad och trycktestad i September 2012

Med klockan följer stämplat original cert. som visar att klockan från början är inköpt i USA. Inner- Ytterbox följer också med, liksom en extra länkbit och två böcker.

Med följer också ett OEM Svart insert, dock sitter det ett pepsi monterat nu (på bilden med det svarta insertet har jag alltså bara lagt det löst ovanpå klockan så man ser hur det skulle kunna se ut)

Den minimala dingen på boettlocket är verkligen minimal och något som inte kommit till sedan service.

Klockan och jag finns i Skåne, jag ser gärna en f2f men skickar givetvis också

Priset för denna skönhet är 31', jag är inte längre intresserad av byten

Bifogade filer:

Compiss gillar detta.
  2. David

David Bödeln

Re: FS Rolex GMT 16710

Oförskämt lågt pris, hade jag inte haft siktet inställt på annat hade jag nappat direkt.

3. Isac85
    Trådstartare

Isac85 Bonde

Ja verkligen.. Billigare kan knappt gå och finna. Men jag håller ut och till slut är det väl någon som fyndar

4. Isac85
    Trådstartare

Isac85 Bonde

5. carlanton

carlanton Biskop

Sjukt att igen slår till! Hade jag inte haft klockpengarnar låsta i just klockor...

6. Lindstedt

Lindstedt Stadsbo

Från:
    Malmö

Du har PM!

Sjöö Sandström Royal Straps