• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS Rolex/Tudor Submariner svart 79090 *SÅLD*

m_s

Patek
2-Faktor
Nummer två som får lämna med kort varsel.

Till salu en Rolex/Tudor Submariner 79090 med tillhörande oysterlänk (9315 med 11 länkbitar). Ändlänkarna passar fint och är "aftermarket" 455 b, Ebay-köpta.

Klockan är riktigt cool och i ett använt skick. Bezel (svart), insert, tavla och visare är i fint skick. Visare, index och bezelpärla är matchande cremevita och ser underbara ut. Plexi-glaset är utan några synlig repor.

Boetten är i använt skick, med lite små repor, swirls och en del dings på en del av hornspetsarna. Frågar du mig så är det däremot inget som stör alls utan känns helt rätt på denna klocka. Grym patina helt enkelt på en klocka som bara blir tuffare i det skicket!

ETA-verket håller tiden utmärkt inom +-10sek/dygn med en riktigt bra power reserve och ska nyligen vara servad enligt föregående ägare (papper saknas).

Kronan och baklock är Rolex-signerade.

Pris 16.000:- inkl rekad frakt, jag och klockan finns i Stockholm. Jag har gott om referenser här på forumet!

Först till kvarn!

P1010963_zpsa59bbc54.jpg


P1010968_zps09f83580.jpg


P1010964_zps404e65a9.jpg


P1010967_zpsf17ac97e.jpg


P1010966_zpsca555653.jpg
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Re: FS Rolex/Tudor Submariner svart 79090 *OHPF*

Grymt skick på den där! Grattis till blivande ägare.
 
Topp