• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Seiko BellMatic

plattfot

Rolex
IMG_0632.jpg


Seiko Bellmatic, 4006-7020 från 1968 Helt original med mörkt grå sumbeamtavla, rätt glas och länk (uppskattar att länken passar handled upp till 18 cm).
Klockan mäter 38 mm över boetten utan krona/knapp. Klockan går som förväntat och alarmet fungerar felfritt. Boett, tavla, visare, länk är i gott skick med endast mindre märken på boetten. Klockan har kvar de skarpa kanterna och är vad jag kan se opolerad. Locket är i gott skick men graverat (se bilder).

IMG_0638.jpg

IMG_0633.jpg

IMG_0634.jpg

IMG_0636.jpg

IMG_0635.jpg

IMG_0637.jpg


Priset sätter jag till 1 500 :- (OHPF) postat (REK) inom Sverige.

Skicka mig ett PM om du har någon fråga eller är intresserad av klockan så svarar jag så fort jag kan.
 
Topp