• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS.SEIKO MM300 TUNA. SÄNKT PRIS:4100:- SÅLD!!

orup

Omega
Jag säljer min Marinmaster Tuna 017 Seiko med alla tillbehör för 4500:- Nytt pris 4100:- orup
 

Bilagor

  • 046.jpg
    046.jpg
    112.9 KB · Visningar: 731

orup

Omega
Re: FS.SEIKO MM300 TUNA.

Nej! Det här modellen är inte topptung. Klockan väger bara 115 gram så den sitter bra på handleden. orup
 

orup

Omega
Re: FS.SEIKO MM300 TUNA. SÄNKT PRIS:4100:-

Ja den är med i köpet. Jag har en svart bezelring på den nu och den kommer också med i köpet. orup
 

Bilagor

  • 444.jpg
    444.jpg
    209.2 KB · Visningar: 397

Vevaren

KS Explorers Club
2-Faktor
Re: FS.SEIKO MM300 TUNA. SÄNKT PRIS:4100:-

Riktigt ball. Synd bara att man inte satt på 4 lakan som man inte visste vad man skulle göra av.
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Re: FS.SEIKO MM300 TUNA. SÄNKT PRIS:4100:-

SJUKT prisvärd! Kan någon inte bara slå till? Otrolig klocka till otroligt pris!
 

m_s

Patek
2-Faktor
Re: FS.SEIKO MM300 TUNA. SÄNKT PRIS:4100:-

Kan bara hålla med, grym klocka för ett ruskigt bra pris!
 

Magnus (Sthlm)

Panerai
2-Faktor
Re: FS.SEIKO MM300 TUNA. SÄNKT PRIS:4100:-

Hade jag haft 4k liggande hade jag tagit den på en gång. Riktigt bra pris för en grym klocka!
 

orup

Omega
Re: FS.SEIKO MM300 TUNA. SÄNKT PRIS:4100:-

Sorry! Jag bantar ned min samling med Seiko så jag vill inte ha en Seiko till :) orup
 
Topp