• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Seiko SÅLD!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har ju gnällt några dagar över att det saknas objekt att köpa. Det har lossnat de senaste dagarna tycker jag. Samtidigt känner jag att jag själv måste dra mitt strå till stacken :)
Testar att lägga ut några klockor som förtjänar mer kärlek än de får här hemma förtillfället..
Seiko Velatura
Uttagen 2011 och kommer med orginallänk samt båda banden på bilderna samt box och papper. Ok skick men spår av användning finns. Vill ha 3500:- för denna.
ae12ec02.jpg

7a75f20d.jpg


Suunto Elementum Terra SÅLD
Kanoncool digitalare, även denna kommer med 3 orginalband,låda och papper. Orginallänken sprillans ny och dyr... Märken finns på boetten men på armen ser den kanon ut. 4500:- för hela paketet.
59bc71c0210c46aae66823415f98053f.jpg

d13ffe80b6baca9120aab96edd7baba0.jpg

55073dd338818373a1bfc1518094ab20.jpg


Certina DS Action chronograf quartsare
Kommer på orginallänken, ingen box eller papper kvar då detta skulle vara min enda klocka... Vi vet ju alla hur det gick
Kan skicka med några extra band. Riktigt bra quartsbeater. Kan den vara värd 2000:-
Norpad bild från nätet..
9bc97206425bb29595dae5bad80de377.jpg

Min klocka
1a49e7ff-1.jpg


Priserna gäller vid avhämtning i Södertäljetrakten, kan även skicka om vi partar på frakten.
Tack för titten
 
Topp