Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

FS: Seiko SÅLD!

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av RicVin, 19 september 2012.

1. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Har ju gnällt några dagar över att det saknas objekt att köpa. Det har lossnat de senaste dagarna tycker jag. Samtidigt känner jag att jag själv måste dra mitt strå till stacken :)
    Testar att lägga ut några klockor som förtjänar mer kärlek än de får här hemma förtillfället..
    Seiko Velatura
    Uttagen 2011 och kommer med orginallänk samt båda banden på bilderna samt box och papper. Ok skick men spår av användning finns. Vill ha 3500:- för denna.

Suunto Elementum Terra SÅLD
    Kanoncool digitalare, även denna kommer med 3 orginalband,låda och papper. Orginallänken sprillans ny och dyr... Märken finns på boetten men på armen ser den kanon ut. 4500:- för hela paketet.

Certina DS Action chronograf quartsare
    Kommer på orginallänken, ingen box eller papper kvar då detta skulle vara min enda klocka... Vi vet ju alla hur det gick
    Kan skicka med några extra band. Riktigt bra quartsbeater. Kan den vara värd 2000:-
    Norpad bild från nätet..
    Min klocka

Priserna gäller vid avhämtning i Södertäljetrakten, kan även skicka om vi partar på frakten.
    Tack för titten

2. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Re: FS: Seiko, Suunto, Certina..

Bumpelibump..

Sjöö Sandström Royal Straps