• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Seiko SKX009 SÅLD

Andrew

Cartier
Re: FS: Seiko SKX009

Med risk för att göra övertramp för riktlinje nummer sex väljer jag att upplysa dig om att din annons bryter mot riktlinje två och fyra för annonsering på forumet.

Vänligen
Andrew
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: FS: Seiko SKX009

Andrew skrev:
Med risk för att göra övertramp för riktlinje nummer sex väljer jag att upplysa dig om att din annons bryter mot riktlinje två och fyra för annonsering på forumet.

Vänligen
Andrew

Andrew har helt rätt. :mrgreen:
 

calzone

Vacheron
Re: FS: Seiko SKX009

Andrew skrev:
Med risk för att göra övertramp för riktlinje nummer sex väljer jag att upplysa dig om att din annons bryter mot riktlinje två och fyra för annonsering på forumet.

Vänligen
Andrew


Du borde bli forumets POLIS ;)

Give him the powers Denke :p
 

Alekskr

Omega
Re: FS: Seiko SKX009

Sorry var inte meningen att bryta mot reglerna det första jag gjorde på forumet :oops:

Visste inte hur jag skulle lägga in bild på den så därför länkade jag.

Priset är satt till 1800kr men kan självklart diskuteras.

Aleks
 
Topp