• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Seiko Spirit SÅLD

JesperO

Rolex
Vill sälja min Seiko Spirit SCVS013 - även kallad "poor mans Grand Seiko" - blir lite dåligt med handledstid när just en GS är inhandlad.
Fantastiskt mycket klocka för pengarna - och riktigt fin blånerade visare mot vita tavla
Mäter 37 mm men jag tydcker den bärs större eftersom det mest är tavla. 11,5 tjock. Safirglas.

Köpt av Seiya sommaren 2009, varsamt buren och i mycket fint skick.
Kommer på ett brunt Rios krokopräglat band eller på ett svart skinnband med seiko viklås (dock med illa passform i alla fall för mig) - se några av bilderna.
Vi kan säkert komma överens om vilket band som önskas och i värsta fall så finns några dagars ångerrätt - jag är inte så svår.

Pris: 2200 inkl frakt i Sverige - SÅLD till trevlig kille på framsidan
bild194.jpg


bild191.jpg


bild195.jpg


Caliber - 6R15 som man kan kika på

bild193.jpg


här ser ni svarta bandet med viklåset:

bild159.jpg


paketet

bild153.jpg



Frågor, funderingar, intresse: PM eller maila [email protected]

Tack för titten och för möjligheten att annonsera.
 
Topp