• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes FS: Sinn 356 SA UTC samt div. band. OBS! Bildtung. SÅLD

JuliusOne

Omega
UPDATE: Klockan är såld. Länken och mesh kvarstår.

Tvingas motvilligt sälja min favorit till förmån för studiepengar. Sinn 356 UTC Sa. Bra skick, med undantag av några små dings runt glasringen och några microrepor på AR behandlingen. Finns även en minimal skråma (tror jag) strax under fasningen på den upphöjda safirlinsen, som bara syns i en speciell vinkel. Försökte få med den på bild.

Saknar papper och servicehistorik, men enligt Sinns register är den tillverkad i slutet av 2008. Den har varit i min ägo i ungefär två år. Köpte den av en känd forummedlem på WUS. Tickar på fint. Har i efterhand köpt till länk och viklås direkt från Sinn. Uppmätt tidshållningen till ungefär -3 s/dygn beroende på läge. Kan mäta av mer exakt på begäran. Mer info om modellen: http://www.sinn.de/en/sinn.php4?Modell=27.

Har använts sparsamt i rotation med andra klockor. Döm skicket av bilderna:

IMG_2316_zpse991ae66.jpg


IMG_2309_zps009af45e.jpg


IMG_2275_zps09f3c6a0.jpg


IMG_0337.jpg


IMG_0444_zps505f0aee.jpg


IMG_2320_zpsdc07d7a4.jpg


IMG_2277_zpsc89f2172.jpg


IMG_2278_zps4d81ffc4.jpg


IMG_2297_zps7f3c284b.jpg


IMG_2282_zps3f2ee53e.jpg

Sätter priset till 11K kr 10,5K kr med länk och 10k kr 9,5K kr SÅLD utan. Skickar med ett nato, originalläder och ett brunt Stowa
flieger strap. Kan skicka med andra band mot extra kostnad.


Näst ut är två oandvända straps:

The Strap Shop racing i mörkbrunt och ett mesh, köpt på forumet vill jag minnas:

IMG_2313_zpsffe29bb4.jpg


200 150 kr för mesh.
150 kr för racing. -SÅLT
 
Topp