• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Sinn U1 SDR (ohpf) & Casio Baby-G (Såld)

naggge

Panerai
Pris: 8500 kr (OHPF!. inte aktuellt med byte längre, har siktat något jag är sugen på!
Klockan finns för närvarande i Halmstad hos min bror men han kan lösa affär åt mig.

Klockan kommer med box, papper, original bandbytarverktyg, original gummiband med viklås samt original skinnband. Huvudet är i nära nyskick som ni ser på bildena. Gummibandet och skinnbandet syns att de har blivit använda men de är fortfarande i gott skick. Gummibandet är även kortat och passar uppskattningsvis en handled som är 17-17,5 cm.
Den är inköpt 2010.

Gummibandet på bilden ingår inte.
DSC_0907.jpg

DSC_0913.jpg

DSC_0901.jpg

DSC_0900.jpg


Har även en Casio Baby-G som är i nyskick. Köpt av mig i november men endast använd ett par dagar.
Modellen heter BG-5600WH-7ER

100 m vattenskydd
43,10mm x 40,40mm x 13,50mm (B x H x D)
Mer info finns här: http://www.casio-europe.com/se/watch/ba ... 600wh-7er/

Kommer med originalplåtburk och manual.

Såld för 400 kr skeppat
DSC_0922.jpg

DSC_0933_zpsfcea0349.jpg


Tack för platsen!
 

naggge

Panerai
Re: FT: Sinn U1 SDR - Inte aktuellt längre

Snabba vändningar..
Fick sms från min bror som hade sett annonsen så nu ska den prova lyckan hos honom istället :)
 

barnefko

Omega
Re: FT: Sinn U1 SDR - Inte aktuellt längre

Vad i H****ete..... jag som höll på att skrapa ihop pengarna senaste timmen!

Menar inte illa, men den här tråden, alltså denna annnons är precis som om du står framför Hugh Hefners villa, helt plötsligen öppnar sig dörren och en röst säger "Come in, the Bunnies are waiting for you....!" Men strax innan du hinner genom porten stängs dörren och rösten säger "Sorry, i thought you were someone else...."

:-((
 

naggge

Panerai
Re: FT: Sinn U1 SDR

Haha, jag är hemskt ledsen för teasern.
Än finns det dock lite, lite hopp. Skulle brorsan köpa på sig en ny dinka i Vegas om några veckor så tar jag tillbaka denna från honom och lägger (troligtvis) ut den igen.
 

naggge

Panerai
Re: FS: Sinn U1 SDR och Casio Baby-G

Vander_Hion skrev:
Hur långt är gummit, går det på en 175mm handled?

//Marcus

Det är nog på håret men skulle kunna gå..
Otaktiskt bump av mig innan kom jag på. Brorsan som har klockan drar till Vegas imorgon och är borta en vecka. Betyder alltså att affär inte kan göras upp under den tiden.

Kan självklart kolla gummit när han kommer hem.
 
Topp