• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Tudor Submariner 79090

ottwon

Omega
Efter en tids velande som en tonårsflicka har jag beslutat att den här nu får gå iväg till ny ägare. Behöver få loss lite pengar till annat projekt.

Tudor Submariner 79090, svart tavla/vridring.

Den kommer på originallänk (9315, tudorlänk, och 380b endlinks). Länken är i finfint skick, inte alls mycket stretch. Lite ytliga repor på spännet, men i kanonskick.

Klockan är ett finfint exemplar. Bandhorn och boett i övrigt är tjocka och skarpa, jag tror inte blivit polerad. Ska inte svära på det, dock, och om den blivit polerad någon gång så är det mycket varsamt. Original matt tritiumtavla och riktigt nice plexi.

Då klockan ju är från början av -90 så innebär det (mer eller mindre) opolerade skicket att det självklart finns en och annan repa. Det är ju dock inga djupa smällar den har, utan vill man polera upp den så går det nog att göra den riktigt fin!

Den kommer utan box eller cert, men med ett servicekvitto från oktober 2010, där det framgår att den blivit servad. Den är också provtryckt i somras utan anmärkning.

Håller tiden jättebra, allt på klockan är 100%. Uppdragning osv känns helt perfekt.

Jag tänker mig 17 500 kr för den, men är öppen för bud vid snabb och smidig affär.

Har gjort många affärer på nya & gamla TTT. Kan såklart ordna referenser om intresse finns. För fler bilder, eller vid frågor / intresse så PM:a eller maila. Tack!

8076861292_ac23839f48_c.jpg


8076860954_8f2ff09181_c.jpg


8076868317_3e6460f72d_c.jpg


8076507636_cf6972a95d_c.jpg


8076861928_90512da7c2_c.jpg


8076862348_a253116fdf_c.jpg


8076861638_55f9ddc06c_c.jpg
 
Topp