• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad FSOT: Audemars Piguet 14790ST

Donkii

Boushh
2-Faktor
En tidlös klassiker från en av de mest renommerade tillverkarna och kanske den designer som lämnat störst avtryck, Gérald Genta.

AP 14790ST, 36mm men bärs större pga den integrerade länken. Levereras tillsammans med box.
Boxen är inte original med klockan utan förmodligen kompletterad i efterhand av någon tidigare ägare, oavsett ett trevligt tillskott.


B-serie (76-79), fin i boett och länk i världsklass. Absolut den skönaste länk jag haft på en klocka. Länken passar handleder upp till ca 18,5cm.

Gångreserven är det inget fel på och vid besök hos Rob E konstaterades av Peter att tidshållningen var bra och att någon service inte är nödvändig, kvitto på detta finns.

Då serienummer på dessa sitter på insidan boettlock har jag öppnat den för att ta reda på vilken produktionsserie den kommer från. Numret som återfinns på utsidan utav boettlocket berättar att denna klocka är nummer 2354 av alla 14790 som gjordes i B-serien

Lumen lyser i ca 30sek vid "stark" uppladdning, skulle beskriva den som död.

53,000kr eller bytes mot Rolex GMT alt. Submariner.. Har ni något annat ni tror intresserar mig så prova.
Retur sker på köparens bekostnad inom 24h och skickas tillbaka med värdepost oavsett anledning.

rX9B3W4.jpg
Ej6mpmo.jpg
ktNkn0D.jpg
hkX0o7v.jpg
YC8TKlQ.jpg
K1e7bBj.jpg
S5ld2dy.jpg
GnZijVu.jpg
iB0G2zu.jpg
zxaXex3.jpg
 
Topp