• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FSOT: Cartier Santos i extremt bra skick *SÅLD*

naggge

Panerai
Cartier Santos till salu!

Bytte till mig denna mot min DJ för ett par månader sedan med TomasBC men nu är det dags för den att gå vidare.

Refnummer är 987901 vilket innebär quartz och midsize.
En ovanligare modell med vitguldindex samt off-white tavla som i min mening gör den betydligt snyggare än de vanligare med målade index och vitare tavla.

Den mäter 29 mm på bredden men bär betydligt större tack vare utseendet.

Klockan i sig är i extremt bra skick, vi snackar 99,9 % fri från repor. Har själv inte använt den särskilt mycket, till viss del för att den har blivit lite av en safe queen men framförallt för att jag köpte en 116710 veckan innan denna inhandlades.

Bortsett från att den inte används av mig så är det fanimig en av de vackraste klockor som har tillverkats och här har ni chansen att plocka upp ett felfritt exemplar.

Klockan kommer som den är, med två eller tre extra länkbitar. Kommer inte ihåg antalet men kollar självklart upp detta så fort som möjligt.

Priset är SÅLDför 10 500 kr
Skambud undanbedes. Bytesförslag är däremot välkomna, gärna med pengar åt mitt håll.

Klockan och jag finns i Göteborg.
Referenser finns det gott om.

DSC_1257-0043_zps606e3b44.jpg

DSC_1382-0013_zps224d281a.jpg

DSC_1258-0033_zpsbccf8348.jpg
 

Charles_

Rolex
Re: FSOT: Cartier Santos i extremt bra skick

Den där har jag testat... GRYM klocka!

9B20D389-DA1B-4B14-A41F-1F4E23AB9EDA-20302-00000A05C34EC8F2.jpg


Lycka till med försäljningen! :)
 

naggge

Panerai
Re: FSOT: Cartier Santos i extremt bra skick

Tack @Charles_

Passar på att prisbumpa ner till 10 500 kr :)
 

thetaliban

Cartier
2-Faktor
Re: FSOT: Cartier Santos i extremt bra skick *prisbumpad*

Förlåt att jag förpestar dina säljtrådar här och på TTT, men jag dööööör varje gång jag ser denna klocka.
 

naggge

Panerai
Re: FSOT: Cartier Santos i extremt bra skick *prisbumpad*

thetaliban skrev:
Förlåt att jag förpestar dina säljtrådar här och på TTT, men jag dööööör varje gång jag ser denna klocka.

Haha, det är lugnt. Kul att någon uppskattar den, synd bara att ingen verkar vilja köpa den :)
 

thetaliban

Cartier
2-Faktor
Re: FSOT: Cartier Santos i extremt bra skick *prisbumpad*

Jag vill, om jag bara kan bli av med mina andra ur som ligger och skräpar. Fan.
 
Topp