• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad FSOT: Girard-Perregaux Evo3 Chronograph

Pedefede

Breitling
I have a high quality Girard-Perregaux Evo3 with inhouse caliber in good condition for sale. I bought the watch from new, and it is perfect working order. GP has been producing wathces since 1791, making GP one of the oldest watch manufacturer in the world. The watch comes with all boxes and papers, an I will include Francois Chaille's amazing coffee table book about GP. The steel bracelet will fit a wrist up to 20,5 cm and the watch is 44mm.

The watch has just been checked and pressure tested.

Price as new just below 10.000 euro, asking price sek. 31.000 + shipment. The watch is in Copenhagen.

regards
John

P1000609_zps392e1d7f.jpg

P1000579_zps09ad165f.jpg
 

Pedefede

Breitling
Re: FS: Girard-Perregaux Evo3 Chronograph

Bump

Til trods for at annoncen er på engelsk, så er jeg dansk, hvis nogen skulle være i tvivl eller interesseret :shock:

Med venlig hilsen
John
 

Tom H

Breitling
Re: FSOT: Girard-Perregaux Evo3 Chronograph (ny pris)

Detter er et nydelig ur, et av "The big 5". Jeg har samme ur - definitivt en Keeper.
Tom
 

Pedefede

Breitling
Re: FSOT: Girard-Perregaux Evo3 Chronograph (ny pris)

Hej Tom, det har også været en keeper for mig siden 2006, men på et eller andet tidspunkt har man behov for fornyelse, og da jeg ikke har fået lov til at bytte konen og børnene.......

Læste den anden dag at GP laver 50% af alle tourbilloner i verden, nogen af dem som underleverandør. Det lyder voldsomt, men der er ingen tvivl om, at de er i top kvalitetsmæssigt, og at der er tale om ægte håndværk med en meget begrænset produktionsmængde.

Her er i øvrigt et link til et historien bag ved Laureato modellen
http://www.p178host.com/gpgallery/Laureato_evo3/laureato.html

Mvh
John
 

TKVF

Panerai
Om du tycker det bumpas mycket, kanske du ska låta bli att kladda i annonser själv som du brukar göra?
( ursäkta för mitt eget kladd)
Håller med dig. Kladda inte. Men, det är ändå så att i reglerna står det att om man är tydlig så slipper man kladda i annonserna. Om jag som nybörjare har frågor om olika klockor och modeller för att jag vill lära mig mer så tycker jag att det är ok att fråga, då det är viktigt att veta vad man köper. Visst kan jag om det är fel uppfattat av mig starta en ny tråd under exempelvis diskussion för att fråga om det aktuella objektet. Skall i så fall göra det hädanefter.
 

Pedefede

Breitling
Kære TKVF, vil hermed takke dig for at du har forbedret mit ratio mellem bumps og indlæg væsentligt. ;)

Som du sikkert ved fungerer det på den måde, at annoncer hovedsagligt læses, når de er på de første sider. Jeg er interesseret i at trade mit ur, som jeg faktisk synes jeg har til salg til en rimelig pris ( ca. 3000dkk billigere end det billigste i Danmark), og jeg har fået flere trade tilbud fra Sverige, men bare ikke det rigtige.

Beklager virkelig hvis mine bumps har irriteret dig, og nu ligger mit ur så desværre i toppen af listen igen og mit ratio er blevet lidt dårligere end da jeg startede på denne mail. Alt dette faktisk imod min vilje.

mvh
John
 
Topp