• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FSOT: Longines Charles Lindbergh 38mm Hour angle

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Hej!
Jag har en Longines Charles Lindbergh hour angle watch som är komplett med stora boxen som inkluderar både karta och flygarmössa(i skinn), samt original kvitto från AD på $4607:- Klockan är inköpt 1998 och fås med all dokumentation inklusive stämplat och ifyllt cert. Klockan är i utmärkt skick, det vill säga repfri och håller tiden precis som den ska. Det enda som jag vill anmärka på är att original skinnarmbandet är väl använt, men det har mycket kvar att ge ändå ;-)

Jag önskar byta denna utsökta raritet mot en Rolex Datejust och kommer att ta alla förslag i beaktelse... dvs. både de som är kompletta med länk och de som är head only.

Gott om referenser finnes. //Björn

Pris vid försäljning 13000:-
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Re: WTT: Longines Charles Lindbergh 38mm Hour angle

Grym klocka!! Lycka till med försäljningen och grattis till den som köper.
 
Topp