• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FSOT: Longines Charles Lindbergh hour angle 38mm

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Hej!
Jag önskar byta min hour angle mot något annat fint kvalitetsur. Pengar upp är inga problem vid rätt objekt.

Min klocka är komplett med allt som ingår vid nyköp, dvs. stora boxen som innehåller både karta och flygarmössa i skinn :) ifyllda papper samt original inköpskvitto från ad på $4607
Klockan är i oklanderligt skick så när som på att original skinnbandet har mycket patina och spår av användning ;-)

Jag är i första hand intresserad av att byta min klocka mot en rolex datejust, men kommer att beakta alla förslag.

Jag skickar gärna bilder till intresserade.

Klockan och undertecknad finns i stockholm, men ska på en roadtrip över helgen som kommer att gå till södra sverige...

Mejla gärna bytesförslag och/eller synpunkter till [email protected]

Priset sätter jag till 13K

Gott om referenser finns från tidigare affärer på forumet.

//Björn
 
Topp