• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FSOT: Oris 2000m Dykare

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Carlos coste limited edition från 2008 i kanonskick! Klockan är komplett med dykarväskan, ifyllda papper etc.

Stor och rejäl dykare (47mm) som bärs ganska lätt med sin boett och länk i titan.

Till klockan fås även två stycken original oris gummiband med titanviklås. Gummibanden är kortade, men endast lite så de borde passa även riktigt grova handleder.

För bilder och mer info är det bara att mejla ;-) Jag och klockan finns i stockholm och referenser har jag gott om här på forumet skulle jag tro eftersom jag flippar klockor ganska flitigt...

Jag är i första hand intresserad av ett byte mot en rolex (datejust, explorer eller sub) och kan skjuta till en rimlig mängd pengar om det skulle vara aktuellt. Andra byten kan vara av intresse.
Pris vid försäljning 11500:-
//Björn

(Tack klocksnack.se för möjligheten att annonsera)
 
Topp