• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad FSOT oris aquis

vekktah

Cartier
Komplett, mycket fint skick (lite smått på spännet bara) Lådan är av någon konstig anledning rätt sliten invändigt. Det är dykahjälms-boxen den kommer med. I övrigt med cert från april 2012 och alla länkbitar och manual.

Otroligt fin modell med en matt keramisk bezel. Helt klart oris bästa enklaste dykare och en perfekt följeslagare i sommar.



8500:- SÅLD
Har gott om referenser.

Förbehåller mig rätt att ångra mig.

Edit: priset är fast.
 

vekktah

Cartier
6uma4ejy.jpg

jy2yjy9a.jpg

ehy3udeh.jpg
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Jag som är riktigt sugen på att testa denna. Tyvärr jag har en cykel att sälja först... Så om du inte är intresserad av en skön fixie i delbetalning så får jag hoppas att den är kvar en stund. :)
 

vekktah

Cartier
haha, nä. Har en jättefin Fixie att sälja själv. Både cyklar och klockor skall decimeras är det tänkt. Du blir inte besviken på klockan. Den har fått vara med idag och sitter verkligen skönt. Blir inte jätteledsen om den blir kvar över sommaren.
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
haha, nä. Har en jättefin Fixie att sälja själv. Både cyklar och klockor skall decimeras är det tänkt. Du blir inte besviken på klockan. Den har fått vara med idag och sitter verkligen skönt. Blir inte jätteledsen om den blir kvar över sommaren.

Kan lägga en liten intresseanmälan ändå då jag ev får lös lite cash nästa vecka. Skulle det gå i lås så har du en köpare. Men som sagt, måste återkomma nästa vecka. Och hoppas intresset är svalt annars. :)
 

vekktah

Cartier
Måndagsbump. Första doppet närmar sig, tänker du verkligen riskera att inte ta det med en dykare?
 
Topp