• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FT: Breitling Top Time Chrono och Speedmaster mot Omega el I

Joakim

Sugen
2-Faktor
Önskar byta min Breitling Top Time Chrono (Bytesvärde 10,000, ligger en likadan på chrono 24 för ~12,900) och/eller min Speedmaster Automatic (Bytesvärde 9,000, ligger en likadan på chrono 24 för ~13,300) mot en Omega Chrono Quartz (även kallad Albatross), Speedmaster med "TV-Dial" eller en IWC Chrono.
 

Bilagor

  • BreitlingTopTime2.JPG
    BreitlingTopTime2.JPG
    215.3 KB · Visningar: 1,004
  • Speedmaster.jpg
    Speedmaster.jpg
    249.5 KB · Visningar: 895

Joakim

Sugen
2-Faktor
Re: FT: Breitling Top Time Chrono och Speedmaster mot Omega

Även andra kreativa bytesförslag med pengar upp eller ned är välkomna. Monaco, Sinn samt Seamaster/Speedmaster från 60/70-talet är av intresse utöver tidigare nämnda modeller.
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Re: FT: Breitling Top Time Chrono och Speedmaster mot Omega

Yes, vi finns båda i Helsingborg för f2f, annars kan vi säkert hitta lösning via postverket.
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Re: FT: Breitling Top Time Chrono och Speedmaster mot Omega

Jag bumpar denna då det enda bytesförslaget jag fick tyvärr låg utanför budgeten (vilket var väldigt synd :cry: ).

Kronografer med TV-dial och annat kul från 60/70-talet är av intresse.
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Re: FT: Breitling Top Time Chrono och Speedmaster mot Omega

Måndagsbump, gärna ett byte mot ngt kul
 

Jonaz

Rolex
Re: FT: Breitling Top Time Chrono och Speedmaster mot Omega

Storlek på top time? :)


iPhone | Tapatalk
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Re: FT: Breitling Top Time Chrono och Speedmaster mot Omega

jag tror den är 36mm, men känns lite större. Kan mäta och återkomma om det finns intresse
 
Topp