Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sista chansen att rösta! Röstningen stänger 23:59 idag.

Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

FT/FS Armida A2 microdykare (mot Sinn) SÅLD!

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av carlanton, 11 januari 2013.

1. carlanton
    Trådstartare

carlanton Biskop

Har en Armida A2 som jag helst säljer, men kan tänka mig byta mot något likvärdigt, alternativt en Sinn EZM3 med pengar mellan. Mot en Sinn kan jag slänga in en Seiko Monster också.

Klockan är tillverkad i Hong Kong men har ett ETA 2824. Tät till 500m, 42 mm stor, 22 mm mellan bandhornen. Kommer i ett rör tillsammans med ett isofraneliknande gummiband (avkortat men bör passa alla handleder ändå), länk och svart nato. Härligt tung och en av de bästa länkar jag stött på. Läs gärna min recension på recensionsforumet. Håller tiden perfekt, provade att hacka den mot datorn, och den gick ca +0,5/dygn över tre veckor.

Sitter med iphone så jag kan maila eller SMS:a bilder om någon är intresserRad.

Köptes här på forumet, har använt den sparsamt och garantin gäller i 6 månader till. Lite repor på bandhornen och spännet. Pris: 3000:- skickat med rek, alternativ över en fika i Stockholm.

Ring

2. micke_s

micke_s Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Re: FT/FS Armida A2 microdykare (mot Sinn)

Du har fåt sms! :)

3. carlanton
    Trådstartare

carlanton Biskop

Re: FT/FS Armida A2 microdykare

Bump! Kanske ett byte mot någon annan microdykare? Typ Helson eller MKII eller något annat kul.

4. carlanton
    Trådstartare

carlanton Biskop

Ingen?

5. carlanton
    Trådstartare

carlanton Biskop

Liten pre lönehelgs-bump! Ja, viss prutmån finns, särskilt vid f2f.

Sjöö Sandström Royal Straps