Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

FT - HIRSCH Carbon 22mm 100m WR *Avslutad*

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Viggen, 31 mars 2013.

1. Viggen

Viggen Guest

Jag har ingen användning för mitt Hirsch Carbon band. Har ägt den ett par månader men endast använt den i ca 2v. Så den är helt i nyskick och fortfarande lite stelt. Har inte badat eller duschat med den. :D

22mm
    Röda sömmar på ovansidan. Blåa sömmar på baksidan.
    Vattenskyddad till 100m.
    (Se bilder längre ner).

Jag önskar att byta den mot en 24mm mörkgrön Zulu PVD (Ej 5 ringars), och ett 22mm khaki-färgat Nato i PVD. Den förstnämnda är den vikigaste som jag verkligen är ute efter. 22mm Natot eller annat kan diskuteras, öppen för ideér. :)

Bifogade filer:

2. Jonaz

Jonaz Biskop

Från:
    Göteborg
    Re: FT - HIRSCH Carbon 22mm 100m WR

Eller sälj det till mig?

iPhone | Tapatalk

3. Viggen

Viggen Guest

Re: FT - HIRSCH Carbon 22mm 100m WR

Det hade jag gärna gjort om jag var i behov av pengar. Mitt problem är att jag inte har paypal,payson eller betalkort. Detta leder till att jag inte kan beställa band själv via en del försäljare då de inte erbjuder alternativ som postförskott eller fakturering. Det är därför jag valde detta alternativ i hopp om att någon sitter på band som dessa (beg eller nytt), och är villig att göra ett byte. :)

Sjöö Sandström Royal Straps