• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FT - HIRSCH Carbon 22mm 100m WR *Avslutad*

V

Viggen

Guest
Jag har ingen användning för mitt Hirsch Carbon band. Har ägt den ett par månader men endast använt den i ca 2v. Så den är helt i nyskick och fortfarande lite stelt. Har inte badat eller duschat med den. :D

22mm
Röda sömmar på ovansidan. Blåa sömmar på baksidan.
Vattenskyddad till 100m.
(Se bilder längre ner).

Jag önskar att byta den mot en 24mm mörkgrön Zulu PVD (Ej 5 ringars), och ett 22mm khaki-färgat Nato i PVD. Den förstnämnda är den vikigaste som jag verkligen är ute efter. 22mm Natot eller annat kan diskuteras, öppen för ideér. :)
 

Bilagor

  • DSC_0001.JPG
    DSC_0001.JPG
    117.6 KB · Visningar: 274
  • DSC_0002.JPG
    DSC_0002.JPG
    100.9 KB · Visningar: 272
  • DSC_0003.JPG
    DSC_0003.JPG
    59.8 KB · Visningar: 266
V

Viggen

Guest
Re: FT - HIRSCH Carbon 22mm 100m WR

Jonaz skrev:
Eller sälj det till mig?


iPhone | Tapatalk

Det hade jag gärna gjort om jag var i behov av pengar. Mitt problem är att jag inte har paypal,payson eller betalkort. Detta leder till att jag inte kan beställa band själv via en del försäljare då de inte erbjuder alternativ som postförskott eller fakturering. Det är därför jag valde detta alternativ i hopp om att någon sitter på band som dessa (beg eller nytt), och är villig att göra ett byte. :)
 
Topp