• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad FT: Omega Seamaster, tv-dial 70tal

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Tänkte att jag skulle lägga ut den här för att se vad som kan dyka upp. Tycker verkligen om den här klockan men gillar inte att den mestadels samlar damm i lådan. Vill alltså i detta skede endast byta. Skulle försäljning bli aktuellt så meddelas det här.

Så, vad har ni möjlighet att erövra mot rätt byte? Jo, en kanonfin Omega Seamaster med störtskön tv dial. Ca 38mm. Den är i fint skick men verket borde kanske få sig lite kärlek då den drar iväg 10-15 min/24 tim. Dock har jag använd klockan utan att komma allt för sent till något. Införskaffades av Denke här på forumet till ett oförskämt lågt pris. Jag anser att den är värd mer och sätter bytesvärdet något högre men med åtanke på att en service kan behövas. 2000 pix.

YNMkPbT.jpg
ZmktU29.jpg

ILTd5Nb.jpg

lSNBo1n.jpg

OGMXKNc.jpg


Vad kan jag tänka mig då? Ja, det mesta skulle jag tro. Nytt som gammalt. Micro som välkänt. Dock minst 38. mm. Kanske eventuellt något mer åt dress än brutalt. Äger inget med GMT funktion tex. Men kom med alla förslag!

Förbehåller mig rätten att ångra mig och att vara kräsen och som alltid välkomnas glada tillrop och hån i tråden.
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Kan tillägga att jag kan möjligtvis lägga till en liten slant vid rätt objekt. Men låt oss stanna i samma prisklass.
 
Topp