• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fuck

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Nu fyllde jag på mitt internet på luren enbart för att kunna vara med och tävla. Jag kanske inte har de fräsigaste klockorna men jag vill fan vinna och tycker jag har en bra trio och att bilden blev bra så tryck like.
Förövrigt hatar jag sjukdomen och förlorade min bästavän i det..
image.jpg
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Nu fyllde jag på mitt internet på luren enbart för att kunna vara med och tävla. Jag kanske inte har de fräsigaste klockorna men jag vill fan vinna och tycker jag har en bra trio och att bilden blev bra så tryck like.
Förövrigt hatar jag sjukdomen och förlorade min bästavän i det..
image.jpg
Din Oysterquartz.... Jag vill nästan äta upp den, så cool... En av mina favorit Rolex !
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Då har vi en vinnare och den bästa fuckern, men framför allt den bästa fotografen på KS. Mr Qaboos bin Said al Said a.k.a @Per
Nu får möjligehen att beskåda ditt favorit ur med lup om du accepterar klausulen!? Stort grattis med 23 likes som avrunda till 100 spänn till BF!
Allt väl, allt gott
Xalle
 
  • Like
Reactions: Per

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Då har vi en vinnare och den bästa fuckern, men framför allt den bästa fotografen på KS. Mr Qaboos bin Said al Said a.k.a @Per
Nu får möjligehen att beskåda ditt favorit ur med lup om du accepterar klausulen!? Stort grattis med 23 likes som avrunda till 100 spänn till BF!
Allt väl, allt gott
Xalle
Sätter in 230kr på en stund. Tack för vinsten och tack för ett fint initiativ. :)
 

Jimpa

Panerai
image.jpg
fint initiativ och Gratulationer för 1000inlägg från flygplatsen i münchen!
image.jpg
image.jpg
. (Little to late aåg jag nu.. Har haft lite dålig koll på tråden :p ). Grattis
 
Topp