• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fucking Shit, liten, liten paketöppning, bara så där!

morrism

Audemars
TACK!

Helt ärligt så vet jag inte, men jag gillade Märket Camel för 25 år sedan, var nog är ren slump tror jag! Så efter jag köpt min första Superchrono på ebay så blev jag såld på just den modellen. Nu försöker jag få tag på den med vit tavla, vi får se hur det går.

Haha Ok, Röker du också?
 

maxmol

Panerai
Varje gång tror jag att det är samma tråd som bumpats. Men blir lika glad varje gång jag sen en kamelöppning! :D
 

Bolio

Panerai
Din första mening i denna tråd är ju bara så skön ang Rolex paket öppningar.

Det härliga med den är att TS har tydligen glömt hans helt sjuka vecka för inte allt för länge sedan där han slog alla rekord i Rolex paket öppningar under en och samma vecka:wideyed: .
Den veckan var magisk och jag tycker faktiskt att dina Camel trådar går åt de magiska hållet också, bredden i din samling gör det väldigt speciellt.
Grattis till den nya och hoppas du får tag i alla till slut.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Din första mening i denna tråd är ju bara så skön ang Rolex paket öppningar.

Det härliga med den är att TS har tydligen glömt hans helt sjuka vecka för inte allt för länge sedan där han slog alla rekord i Rolex paket öppningar under en och samma vecka:wideyed: .
Den veckan var magisk och jag tycker faktiskt att dina Camel trådar går åt de magiska hållet också, bredden i din samling gör det väldigt speciellt.
Grattis till den nya och hoppas du får tag i alla till slut.



TACK som fan Balio :cool: ! JA! den veckan kommer man aldrig att få upplev så länge man lever, Hehe den var crazy. Som jag redan nämnt i tråden så har detta varit en drömklocka.

Ganska så god bredd iaf, köper klockorna jag gillar med hjärtat faktiskt och gör aldrig av mig med några klockor heller.

Jag hoppas det, men det är lite kul just med att man aldrig vet när man skall få tag på den sista klockan i serien (vita).
 
Topp