• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fulaste klockan ni vet?

Norra

Panerai
Vad är den fulaste klockan ni vet. Jag snackar alltså om modell eller kollektion av modeller från riktiga klocktillverkare, (alltså inga mushroombrands, parfymklockor eller liknande).

Personligen tycker jag TAG Heuer Link-modellerna, speciellt de lite äldre, är det fulaste som finns.

3417.jpg
 
Vad är den fulaste klockan ni vet. Jag snackar alltså om modell eller kollektion av modeller från riktiga klocktillverkare, (alltså inga mushroombrands, parfymklockor eller liknande).

Personligen tycker jag TAG Heuer Link-modellerna, speciellt de lite äldre, är det fulaste som finns.

3417.jpg

Börjar tycka TH Link känns lite coola numera faktiskt....gillade dom som faan när jag var ung (som många andra faktiskt) och det kanske är nostalgin som talar nu...
 

Cyklisten

Cartier
Vad är den fulaste klockan ni vet. Jag snackar alltså om modell eller kollektion av modeller från riktiga klocktillverkare, (alltså inga mushroombrands, parfymklockor eller liknande).

Personligen tycker jag TAG Heuer Link-modellerna, speciellt de lite äldre, är det fulaste som finns.

3417.jpg

Det där är ju en McLaren edition så det är coolt. Allt som har någonting att göra med Formel 1 är faktiskt coolt.
 

plexan

Cartier
Vad är den fulaste klockan ni vet. Jag snackar alltså om modell eller kollektion av modeller från riktiga klocktillverkare, (alltså inga mushroombrands, parfymklockor eller liknande).

Personligen tycker jag TAG Heuer Link-modellerna, speciellt de lite äldre, är det fulaste som finns.
haha ja fy fabian! den där mår man riktigt illa av att se.
 
Topp