• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fulaste klockan ni vet?

Kanske inte den allra fulaste klockan jag sett men vacker är den inte. De förkrympta bandhornen och i mitten något som ser ut som en Irländsk fyrklöver ritad på fyllan med lite keltiskt krafs runt. Efter allt rabalder tycker jag inte heller att denna tråd är komplett utan den.
5ko8lw.png
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
I princip allt med Richard Mille egentligen men genomskinlighet adderar ett extra kräkslager
14487406_1802451266690795_6170193336473747456_n.jpg

Snubben är för övrigt Jean Todt och klockan ska enligt IG kosta 1,6 miljoner pund. Dock verkar Richard Mille gödsla kändisar med gratis klockor så vad han betalat är väl egentligen osäkert.
 

Heartcone

Cartier
2-Faktor
G-Shocks är inte vackra, hur man än vrider och vänder på dem. Plastiga, vulgära, udda former och ointressant image. Jag skiter i att de överlever ett fall från femte våningen, jag hade hellre burit en [insert vilken klocka som helst som inte är g-shock] kastad från femte våningen, trasig eller ej.
 

dama1201

Breitling
Vad är den fulaste klockan ni vet. Jag snackar alltså om modell eller kollektion av modeller från riktiga klocktillverkare, (alltså inga mushroombrands, parfymklockor eller liknande).

Personligen tycker jag TAG Heuer Link-modellerna, speciellt de lite äldre, är det fulaste som finns.

3417.jpg
FY FAN viken ffulllll klocka!
 
Topp