• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fulaste klockan ni vet?

LEC16

Cartier
2-Faktor
Den här dök upp på blocket vilket resulterade i en spya denna vackra oktobermorgon.. Jag tror aldrig att jag sett något så fult någonsin, och då pratar vi inte bara klockor utan allt möjligt! Måtten lyder 52x30 mm(!?!?) och BARA 1000 m WR. Herregud..

Bilderna är stulna rakt av från google från någon som varit dum nog att köpa den.
InvictaHydromax02.jpg
InvictaHydromax03.jpg
InvictaHydromax06.jpg
InvictaHydromax11.jpg

Hahahaha, sjukare har jag aldrig skådat!
 

hooods

Panerai
2-Faktor
Snygg är den inte men jäkligt häftig. Som allt annat från Richard Mille. Tycker det är kul med tillverkare som sticker ut och gör klockor som skiljer sig från mängden. Men smaken är ju som baken!
 

Az.ez

Breitling
Vad är den fulaste klockan ni vet. Jag snackar alltså om modell eller kollektion av modeller från riktiga klocktillverkare, (alltså inga mushroombrands, parfymklockor eller liknande).

Personligen tycker jag TAG Heuer Link-modellerna, speciellt de lite äldre, är det fulaste som finns.

3417.jpg
Jag håller med dig kan nog vara den fulaste klockan.
 
Topp