• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fullset 1680 red på blocket

thomastheswede

Audemars
Nu en NY annons, med en lite mer unik referens, "1689"...

Skärmavbild 2015-01-23 kl. 13.51.38.png
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Priset åker upp och ner och det verkar inte vara klockan på bilden som är till salu?! Nästan lika snurrigt som tråden om fake Submarinern på diskussion.
 

thomastheswede

Audemars
Priset åker upp och ner och det verkar inte vara klockan på bilden som är till salu?! Nästan lika snurrigt som tråden om fake Submarinern på diskussion.

Näe, RIKTIGT så snurrigt är det väl inte? Än så länge i alla fall... :p

Det där ÄR den klocka som är till salu, originalannonsen för några veckor sedan hade ju lånade bilder... Den är så klart inte från 1978, det är en felskrivning.
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Bra sänkning. Vet inte om jag kan hålla med om att den bara stiger i värde när den gått från 160-162' till 110' på bara några dagar.

1680.jpg
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Bra sänkning. Vet inte om jag kan hålla med om att den bara stiger i värde när den gått från 160-162' till 110' på bara några dagar.

1680.jpg

Han har bara hittat på 162'. Det är ingen som har budat, bara en ren påhitt.
Det började på 145 med lånade bilder (på en väldigt fin ex) 135 med riktiga, nu 110. Förvånar mig inte om han fortsätter neråt..
 
Topp