• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fullset kan vara riktigt najs ibland, speedy pro neovintage

frere

Audemars
2-Faktor
Prismedveten kundkrets med kritiska ögon, jättejobbigt gäng att annonsera för. Bättre att hinta. Det är det nya. Egentligen kan vi väl bara ta bort hela K&S och bara ha den stora "dagens klocka till salu, pm för detaljer"-tråden istället. Jätteenkelt för alla säljare och inget tjafs om beskrivningar hit och priser dit.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Bland de riktiga klocksamlarna, så klart.
I stort sett alla här är ju "låtsas-samlare", som så fort klock-hypen gått över och vi inte kan tjäna mer pengar kommer att hoppa på något annat intresse.

Visste du inte det?

Jo men jag försöker ju nästla mig in. Svårt om jag inte vet var de huserar.
Det heter "Livsstilssamlare". Finns beskrivet i denna tråd så håll topic please! Denna tråd handlar om en Speedy från 1984 med olika tillbehör.
https://klocksnack.se/threads/förkortningar-fraser-och-deras-riktiga-betydelse.4248/page-4#post-1766275
mvh
Gummo Privatmoderator
 
Senast ändrad:
Topp