• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Fullset Longines Legend Diver *no date

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Välkommen!

Nya mål i sikte sätter LLD:n i blåsvädret. En klocka jag trodde skulle stanna länge, som de flesta klockor innan:rolleyes:

Ref. L36744563
Årgång 2012
Fullset med monsterlådan, cert, 3cm tjock instruktionsbok och inplastad oanvänd LLD bok.
1 ägare innan mig, känd forummedlem som köpte den ny 2012. Garanterat opolerad, väldigt fint skick. Sparsamt använd utan dings, nagg i safiren mm. utom endast normala spår av användning/hairlines. Går som en klocka och håller sig inom cosc.

Finns i Stockholm, ser helst att affär görs f2f i närheten av staden då den stora tunga monsterlådan är svårskickad. Ingen retur f2f, skulle jag lyckas skicka den gäller 24h retur om skicket är felbeskrivet.
Jag har endast köpt varor och skänkt bort en klocka här. Har således inga referenser som KS-säljare.

Pris 13.900SEK.

Nedan följer lite posörbilder och oredigerade bilder tagna idag längst ner. Väl mött vänner!

Mvh Lukas

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Topp