• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Funderar på att köpa klocka

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Certina DS Action Diver kostar ca 5 och är en riktigt vass förstaklocka som du får ny för din budget. Klart roligare än liknande prissatta Glycine, Tissot eller Seiko.

Självklart får du mer klocka om du köper begat men det kan kanske vara kul att köpa helt nytt i första riktiga hoppet ner i vår plaskdamm. Lycka till! :)

CERTINA%2BDS%2BAction%2BDiver%2B01.jpg
 

JesperdW

Omega
Ta dig en titt på Seiko Sumo. Väldigt mycket klocka för pengarna.
 

Bilagor

  • 221801d1300126359-eure-meinung-seiko-sumo-vs-steinhart-ocean-44-001928713238.jpeg
    221801d1300126359-eure-meinung-seiko-sumo-vs-steinhart-ocean-44-001928713238.jpeg
    82.4 KB · Visningar: 168

Daddyeo

Omega
Seiko Sarb.


Edit: Lite kort info kanske kan vara bra också. Popoulär klock från Seiko, 4-5000 kr. Topnotch i prisklassen. Seiko är något du borde spana in om du vill göra bra klockköp. Kvalitet.
403967d1300046485-seiko-sarb033-spirit-certina-ds1-automatic-s_sarb033j.jpg
 

mattiasp

Omega
2-Faktor
Jag skulle tro att jjohan redan har köpt sin klocka eller tappat intresset under de här senaste tre åren.
(Jag modererar ett annat, mycket stort svenskt forum, och enorma trådlyft med ”tips” från nya medlemmar leder inte sällan till att tipsaren bannas för smygreklam. Det verkar inte finnas någon tydlig koppling i det här fallet iofs.)
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Jag skulle tro att jjohan redan har köpt sin klocka eller tappat intresset under de här senaste tre åren.
(Jag modererar ett annat, mycket stort svenskt forum, och enorma trådlyft med ”tips” från nya medlemmar leder inte sällan till att tipsaren bannas för smygreklam. Det verkar inte finnas någon tydlig koppling i det här fallet iofs.)
Ja men vad fn såg det nu tråden är ju fyra år gammal:)
 
Topp