Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Funderar på att sälja mina båda Sinn- vad är de värda?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Patrik Sinn, 12 augusti 2013.

1. Patrik Sinn
    Trådstartare

Patrik Sinn Stadsbo

Hej

Har legat lågt på forumet sedan jag köpt en Sinn ux för användning på fritiden samt en sinn 556 för användning på jobbet. Sinn ux köptes på Eriksson sept 2012 och sinn 556 köptes i februari 2013 i Tyskland.

Var nöjd med dessa två men nu har klockintresset vaknat till liv igen och jag skulle gärna sälja båda dessa för att köpa en tudor black bay.

Min fråga är: Vilket pris är rimligt att sätta på båda dessa?

Sinn ux kommer både med gummi och länk.
    Sinn 556 är på länk.

// Patrik

2. Norrlänningen

Norrlänningen Präst

UXen borde gå för 8k kanske?
    Vill du sälja snabbt så skulle jag sätta ut den för 7k.

Men det finns egentligen bara ett sätt att ta reda på värdet. :)

3. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Ux: 10
    556: 5,5

papadok gillar detta.
  4. demondave

demondave Borgare

Från:
    Ack Värmeland du sköna
    Jag har inga problem med att värdet på en UX ligger under tiolöken, men jag skulle aldrig sälja för det priset, bruksvärdet är så mycket högre. Fy tusan så nöjd jag är med min, där snackar vi absolut pang för pengarna. Man behöver alltid en beater, spara lite längre till Tudorn och behåll UX är mitt stalltips, i all välmening :)

papadok och yonsson gillar detta.
  5. Patrik Sinn
    Trådstartare

Patrik Sinn Stadsbo

Har absolut ingen brådska och om en nästan oanvänd ux med både länk och gummi är värd endast 8 tusen så lär den få hänga med ett tag till...

6. JayJay

JayJay Biskop

UX=10k
    556=6+k
    förutsatt att du har alla boxar, papper etc och att skicket är gott och att det är stållänk som sitter på.

7. JayJay

JayJay Biskop

Släpper du den för dom 7k som föreslås här ovan så behöver du inte ens lägga ut den på annons... Då kan du pm:a mig direkt... MEN det är faktiskt ett orimligt lågt pris. :happyhappy:

Mårtenssons ur Brookfield