• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Funderar på elda upp alla mina Naton..

Frobomm

Omega
KBT? Du behöver exponeras för detta problem. Med andra ord fylla både ett rum med massor klockor på länk och massor natoband samtidigt som du fyller dig själv. Och samtidigt har med dig någon som ser till att du inte börjar pilla:)
 

Randel

Cartier
Elda upp dem, och sätt sedan alkolås på datorn. Det är ju faktiskt den som är skurken i sammanhanget med tanke på att det är via den man alltid beställer alla de där förbaskade Nato-strapsen för att "det är ju så billigt och visst är det väl lite charmigt ändå?":cigar:
 

Hugii

Audemars
..för att slippa vakna upp efter en trevlig kväll med vin och klockor och upptäcka att jag har monterat nato-straps på varenda jävla klocka. Någon som kan hjälpa mig? Terapi? Enkla råd kanske också kan funka.


vilka hemska tankar... jag älskar nato... men jag har de aldrig på hösten eller vinter... för mig är nato "sommar" (en svala gör ingen sommar,, men det gör ett nato-band) :) på hösten är det läder eller länk som gäller...
 
Herregud, det slog mig precis att jag förmodligen har större problem än att var och varannan helgmorgon vakna upp med färgglada Naton på klockorna. "En trevlig kväll med klockor och vin" vad fan är det? Allvarligt? Nån som känner igen sig? Eller är jag ensam?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jabla

Sarlacc
Herregud, det slog mig precis att jag förmodligen har större problem än att var och varannan helgmorgon vakna upp med färgglada Naton på klockorna. "En trevlig kväll med klockor och vin" vad fan är det? Allvarligt? Nån som känner igen sig? Eller är jag ensam?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hustrun är kvällstrött så jag känner igen det där, bara jag, klockorna och vinet/ölen kvar efter 22:30. :)

En underskattad alternativ sysselsättning är att fylleposta på KS. Ungefär samma ångest dan efter men inga repor på klockorna, dessutom slipper man återställa allt. :D
 
D

Deleted member 1265

Guest
Bästa tråden på länge!
Sagt det förut, Nato är en styggelse! Let it burn!
image.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
..för att slippa vakna upp efter en trevlig kväll med vin och klockor och upptäcka att jag har monterat nato-straps på varenda jävla klocka. Någon som kan hjälpa mig? Terapi? Enkla råd kanske också kan funka.


Jag håller med dig Dr Uffe, bränn upp skiten, NATO är en styggelse och det är inte så jävla snyggt heller! Säger som trollen i trolltyg i tomteskogen, bränn, bränn, bränn :D

 

billo

Cartier
Vin, öl och sprit i kombination med Nato + klockor är = en och annan repa och skada på klockorna. Så mitt tips till dig är: att skicka alla Nato till mig, så skall jag se till att de endast plockas fram när ingen form av alkohol är i närheten. För klockornas säkerhet.

Jag göt dig en tjänst nu. Varsågod i förhand ;)
 

svesam

Rolex
Fan vilken bra tråd, eftersom frun somnat var jag precis på väg in på kammaren för att
rota fram lite naton och sätta igång bytesproceduren....

Nu hoppar jag det och spiller upp en till Ardbeg och känner lugnet
i att det sitter länk/mesh där det ska sitta :)
 
Topp