Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Funderingar och frågor kring canvas straps

Diskussion i 'Diskussion' startad av MacAttack, 2 maj 2016.

Taggar:
  1. MacAttack
    Trådstartare

MacAttack Bonde

Hej,
    Har letat ett tag efter en etablerad försäljare som säljer canvas straps, men har inte lyckats hitta någon som känns helt hundra.
    Är det bästa alternativet att köpa av en medlem här på ks, eller finns det några andra bra alternativ?

När jag ändå är inne på ämnet tänkte jag passa på att fråga om alla straps i canvas är styva och hårda?
    Vad har ni för erfarenhet av canvas?

Tack i förväg!

2. Hallis

Hallis Borgare

Från:
    Stockholm
    Jag handlade av hadley roma av strappedfortime. Tycker att kvaliteten var riktigt bra. De är styva (iaf till en början) men väldigt bekväma och ger en skön look! Så de rekommenderas absolut!

3. MJ24

MJ24 Friends of KS

AW-straps här på KS har jag mycket bra erfarenhet av. Kollade runt länge på andra handlare, men de föll bort till förmån för AW eftersom AW hade bättre pris, enklare och snabbare leverans eftersom han är lokal samt verkade ha bäst produkt.
    Kan rekommenderas...

Savagear114 gillar detta.
  4. MacAttack
    Trådstartare

MacAttack Bonde

Tack för hjälpen, ska kolla lite mer på de två:)

5. Scaramanga

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    AW gör jättefina canvas :)

image.jpeg

MacAttack gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield