• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Funderingar och köpestankar Sjöö Sandström UTC Extreme

ludde28

Omega
Hittade ett gammalt wristshot på White Diamond

20130928_141629.jpg
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Var inne hos min AD i dag för att fixa med länken på en nyinköpt klocka och passade på att kolla testa @Sjöö Sandström UTC Extreme 15285, svart gummiband och silvertavla. Satt riktigt bra och kändes precis lagom i storlek. Har en DSSD sen tidigare så stora klockor är det jag gillar mest.

Tänkte kolla lite hur det är med andrahandsvärdet på Sjöö Sandström?
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Hej på er allihopa,
Har varit lite tyst från min sida då det varit mycket elände och sjukhusvistelse m.m. pga ryggen som är bråkig. Har dock inte på något vis lagt bort tankarna på en Sjöö & Sandström utan jag väntar med spänning på att min klocka ska dyka upp. Den beställdes 5 november och beräknas dyka upp i slutet av denna vecka så jag väntar med spänning. :)

Var ju inne på en UTC Extreme och missade en som låg ute på annons för att senare börja klura på en Skydiver och sedan velade jag lite fram och tillbaka men kom sedan fram till ett beslut. Vad det blev återkommer jag med när jag kan slänga upp några bilder här i tråden.

Ha d gott alla!

Har ni en svart och guld liggande som ni råkar ha glömt bort? Skicka PM i sådana fall :)

Hej Jerico,
Om du fortfarande är på jakt efter en udda klocka så kolla här... En UTC EXtreme Black Gold II. Kanske kan vara något för dig? :)
http://www.blocket.se/stockholm/Sjoo_Sandstrom_UTC_Extreme_Black_Gold_II_64103697.htm?ca=10&w=3
 

hemingway1999

Friends of KS
2-Faktor
Hej på er allihopa,
Har varit lite tyst från min sida då det varit mycket elände och sjukhusvistelse m.m. pga ryggen som är bråkig. Har dock inte på något vis lagt bort tankarna på en Sjöö & Sandström utan jag väntar med spänning på att min klocka ska dyka upp. Den beställdes 5 november och beräknas dyka upp i slutet av denna vecka så jag väntar med spänning. :)

Var ju inne på en UTC Extreme och missade en som låg ute på annons för att senare börja klura på en Skydiver och sedan velade jag lite fram och tillbaka men kom sedan fram till ett beslut. Vad det blev återkommer jag med när jag kan slänga upp några bilder här i tråden.

Ha d gott alla!



Hej Jerico,
Om du fortfarande är på jakt efter en udda klocka så kolla här... En UTC EXtreme Black Gold II. Kanske kan vara något för dig? :)
http://www.blocket.se/stockholm/Sjoo_Sandstrom_UTC_Extreme_Black_Gold_II_64103697.htm?ca=10&w=3

Jobbigt. Hoppas ryggen blir bra!

/Henrik
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Hej på er allihopa,
Har varit lite tyst från min sida då det varit mycket elände och sjukhusvistelse m.m. pga ryggen som är bråkig. Har dock inte på något vis lagt bort tankarna på en Sjöö & Sandström utan jag väntar med spänning på att min klocka ska dyka upp. Den beställdes 5 november och beräknas dyka upp i slutet av denna vecka så jag väntar med spänning. :)

Var ju inne på en UTC Extreme och missade en som låg ute på annons för att senare börja klura på en Skydiver och sedan velade jag lite fram och tillbaka men kom sedan fram till ett beslut. Vad det blev återkommer jag med när jag kan slänga upp några bilder här i tråden.

Ha d gott alla!



Hej Jerico,
Om du fortfarande är på jakt efter en udda klocka så kolla här... En UTC EXtreme Black Gold II. Kanske kan vara något för dig? :)
http://www.blocket.se/stockholm/Sjoo_Sandstrom_UTC_Extreme_Black_Gold_II_64103697.htm?ca=10&w=3
Tack för tipset!
 
Topp