• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fuskfeskedinka mötte sitt öde!!!

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor






lizard-meme-generator-hehehe-55ec47.jpg
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Varför ge den vad den tål kan jag väl förstå. Har svårare att förstå varför den alls hamnade i din ägo. Om du köpte den hoppas jag att du betalade med falska sedlar ... :)
 

Emil

Cartier
Varför inte?
Äckliga kopior får äckliga öden

Genom att köpa "äckliga kopior" för att sedan ha sönder dessa så bidrar man även till den sortens marknad.
ökar efterfrågan så ökar försäljningen och det är inget man skall gynna. för övrigt ett omoget ordval från din sida!
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Nej, så här var det.

Två vänner handlade hem fuskisar när de var i Thailand tidigare i år.
När de förstått att det inte var "exakt likadan som originalet" utan snarare rent skräp, troligen ihopknåpat av barn i någon asiatisk sweatshop så erbjöd jag mig att slå sönder klockorna.
Denna dokumenterade jag.

En av de två brukar förespråka bra grejer vare sig det är bilar, kläder eller elektronik. Han har nu förlikat sig med tanken att lägga femsiffrigt på en klocka i framtiden, min andra vän bryr sig inte om klockor överhuvudtaget utan köpte mest på impuls och för att reta mig.

Så ingen behöver oroa sig, jag sitter inte och klickar hem kassa kopior från någon tveksam hemsida på den skräpigare delen av WWW, däremot gillar jag att slå sönder kassa kopior om jag får tillfälle. Jag är förfan helt rabiat när det kommer till folk som försöker mena att kopior är samma sak som original.

Jag tror de flesta redan förstått det, men nu har ni bakgrunden.

Albin
 

Wi

NLA
2-Faktor
Genom att köpa "äckliga kopior" för att sedan ha sönder dessa så bidrar man även till den sortens marknad.
ökar efterfrågan så ökar försäljningen och det är inget man skall gynna. för övrigt ett omoget ordval från din sida!

Det har du rätt i, oavsett syftet med köpet så får "skurkarna" det dem vill. Dock "känner" jag TS tillräckligt väl för att veta att han inte skulle köpa kopior. Aja, det är skitsamma.

Själv tycker jag inte att mina ordval varit omogna. Alla är vi olika.
 
Topp