• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fy...fan, tiden går fort när man har roligt, klev precis in i 10.000 klubben för inlägg!

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Grattis Affe. Du är vår ledstjärna. (Tänkte skriva Gud, men han vill inte ha någon konkurens). Suverän sammanfattning.
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Bra jobbat @Affe! Kvalitet och kvantitet förenade i en och samma persons 10 000 inlägg här på Klocksnack. Fortsätt så, det är en order!

goodjob.jpg
 
Senast ändrad:

MånsT

Rolex
Man får gratulera! Du tillför definitivt något positivt till forumet, dessutom var det kul att träffa dig i somras i Helsingborg. Keep it up och hoppas vi ses igen! :)
 

jappdapi

Rolex
2-Faktor
Grattis världens bästa Affe :) Det är tack vare såna som dig som gör KS så underbar. Tack för all hjälp och råd jag har fått från dig! Verkligen en KS eldsjäl!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis och tack själv!
Riktigt kul att få nöjet att lära känna dig min vän.

Detsamma, du och frugan är så hjärtligt välkomna till midsommar igen, och igen, och igen om ni känner för det! Hehe...går även bra, vilken helg som helst eller på semestern, som sagt var, så är det en ära att fått lära känna dig Legenden ;)!
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Inte illa Affe, stort grattis!
Du ska även ha tack för att du tagit dig tiden att svara på PM dom gånger man varit lite extra vilsen och behövt råd och tips angående denna fantastiska och oändligt stora värld av klockor, din kunskap är ovärderlig!:)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis och tack för alla trevliga inlägg! Du är en av de som gör detta forumet till vad det är. Min flickvän gillar dig säkert inte men du gör min dag iaf ;)

Haha...:p! Hälsa flickvännen att hon skulle säkert göra det ifall hon fick lära känna mig :D!

Grattis bra där @Affe :) keep up the good work!

Tack som faen, ska försöka :rolleyes:!

Bra jobbat. Du har imponerande spridning på klockorna me :)

Tack...@Chrisse, klockor är kul oavsett ifall det står Rolex, Omega, Breitling, Certina eller Camel på tavlan!

Snyggt jobbat, du lyser upp forumet helt klart.

Tack...kul att du känner så, försöker att hålla en hög nivå på mina inlägg!


TACK! Fan va vi är BRA...eriksson :cigar:!

Härligt Affe-grattis! Du bidrar verkligen här - inte minst genom att bjuda på dig själv! Och genom en grym samling klockor såklart!

Keep up the good work:)

Tack...är bara kul och bjuda på sig själv, kostar som sagt inget extra för att man gör det, oftast så uppskattas det också.
 
Topp